Dyreprosjekt

I mange uker har 5a jobbet med et prosjekt. Prosjektet skulle handle om kjæledyr, hva de spiser, hvor my stell de må ha og mye mer.De skulle ta med seg et bilde på skolen av sine kjæledyr. Og rett før skole slutt ble de ferdige.
Det var veldig mange fine dyr: Katt, hund, osv. De jobbet og skrev på engelsk, oppgaven het: My pet.

5a er en klasse som vil ha mye orden, derfor ble arbeidet veldig bra. Når de skulle skrive på engelsk trengte de en del hjelp hos læreren. Mye hjelp i ordbok trengte de også.

Tekst: Marit-Sofie og Vilde

My Pet

His name is Po and he is a cat. He lives in our house, but he is often on the run J He likes when I play with him. He eats catfood, and only catfood! He is very particular about what he eats.Po doesn’t like when someone wake him up, when he has beeen sleeping. He is 2 years old. His birthday is the 13. March.  (Jente)

My Pet