Kveldskos med spill

Torsdag 16.april hadde klasse 5B kosekveld med elever, lærer og foreldre. Alle hadde med seg brettspill og kveldsmat, og det ble en kjempekoselig stund for oss alle.

Noen av foreldrene var til og med så snille at de hjalp Heidi med å legge kontaktpapir på de nye norskbøkene våre. Heidi hadde nemlig erta Frode med den jobben han hadde gjort hjemme med sin datters bok...men det ble nok Heidi som satt igjen med nesa i postkassa til slutt. Gjett om karen kunne legge på kontaktpapir! Har han mistenkt for å ha tjuvtrent, for resultatet ble veldig bra til slutt. Tusen takk til Frode, Ole Martin og Ingrid!

Da den fine kvelden var over var foreldrene så snille at de la den maten som ble til overs på fat, og enden på visa ble at vi fredag lagde langbord, inviterte rektor på lunsj - og da kosa vi oss godt. Tusen takk til foreldrene.