Vannkrig i kroppsøvinga!

Elevene i 7A og 7B synes det er artig å ha vannkrig. Dette passer ikke inn i en vanlig skolehverdag, så derfor laget lærerne en avtale med elevene: Ingen vannkrig eller vannballonger på skolen resten av skoleåret, så har vi vannkrig i kroppsøvinga i stedet.

Dette ble enstemmig vedtatt, og onsdag 29.mai jogget elever og lærere til fotballbanen og fylte flasker, bøtter og vanngevær med iskaldt vann. Vi sprang og flirte, og alle som var med på vannkrigen ble klissvåte! Heldigvis var det sol og varmt vær, så ingen ble kalde. Mange syntes denne kroppsøvingstimen gikk alt for fort, og før vi jogga tilbake til skolen var vi alle enige om at dette hadde vært den beste gymtimen – ever! Kanskje vi gjentar suksessen en gang til før sommerferien?