Workshop på 7. trinn

7. og 8. mars var elevene på 7. trinn så heldige at de fikk være med på workshop, som var et samarbeid med Kulturskolen. Midler fra Den Kulturelle Skolesekken gjorde det mulig å få inn dyktige instruktører. Elevene ble delt inn i grupper og fikk delta på to aktiviteter hver dag. De kunne velge mellom bandsamspill, dans (hip hop), drama og skrivekurs.

Engasjementet var stort, og ivrige elever jobbet intenst for å lære nye sanger og, dansemoves, spille instrumenter, gå inn i ulike roller, lage egne versjoner av eventyr eller skrive spennende fortellinger.

Tusen takk til Christine Karlsen for at hun tok initiativ til dette i samarbeid med Oskar Larsen, og tusen takk til de dyktige instruktørene. Vi vil også skryte av de flinke elevene, dere gjorde en super innsats!