Offisielle klassebilder

Foto valgfag 8. klasse

Avgangskullet 1990

En spent gjeng samlet til første skoleår, i 1981. De fleste kjente til hverandre fra før, mens andre møtte bare nye ansikter. Noen flytta og noen nye begynte i løpet av de årene vi gikk her, og stolte orangeruss ble vi i 1990. For en gjeng!

Vi hadde mange gode lærere og starta skolen med Mildrid Rønning som fulgte oss til tredje klasse. Etterpå kan vi nevne Gunn Fredriksen, Toril Eriksen, Elsa Kleiven (som jeg har fått låne disse bildene av), Ivar Bjørkås, Turid Eriksen, og de som ikke er nevnt her, er ikke glemt!

Hvem er vi?? Vi starter øverst til venstre: Andre, Are, Kåre, Kjell-Heine, Lina, Lena og Laila.
Svein-Tore, Trond, Monika, Line og Espen.
Tom, Maria, Endre, Ragnar, Silja, Freddy og Veronika.

Ett par år eldre, selv om det ikke vises på alle.
Skoleåret 1983/84, med ett par nye i klassen.

Øverst fra venstre ser vi lærer Mildrid, Ragnar, Lina, Are, Linda, Kåre, Andre og Lena.
Freddy, Espen, Tom, Silja, Laila, Line og Kjell-Heine.
Veronika, Monika, Svein-Tore, Gøril, Trond, Maria og Endre.

God gammel årgang, som enda holder seg like godt. Hvor er vi blitt av? Hvem vet, neste gang du er på Prix, se godt på de du møter. Kanskje det er en gammel kjenning...

Beste hilsener fra Line Freeland - tidligere Fredheim.

Bildet over viser noen av elevene da de sto fram i avisa for å klage på de dårlige skolebøkene. Bildet er tatt i 1988.
På bildet: Roger, Freddy, Siw, Iril, Line, Silja, Carina, Bodil, Trond, Remi, Espen og Raymond.

(Bildet har vi fått av Silja Eriksen)

Til "Husker du?"