Offisielt klassebilde

Flere bilder fra treffet (1)

Flere bilder fra treffet (2)

Avgangskullet 1969

Klassetreff - klasse 9A fra 1969

Klasse 9A fra det første kullet som gikk ut fra Sentralskolen var samlet til klassetreff og 40-årsjubileum i Sørreisa fredag 12. og lørdag 13. juni 2009. Vi var totalt tre klasser (9A-C) i avgangskullet i 1969.

I løpet av klassetreffet gjennomførte vi grillkveld i Straumen, museumsbesøk i Kramvikbrygga, rundtur i bygdas geologiske historie, omvisning på Sentralskolen og festlig sammenkomst i foajéen i Kulturhuset.

Neste bilde viser hele festgjengen på Kulturhustrappa lørdag kveld (med unntak av fotograf Kåre Iversen og Trond Kaspersen som kom innom senere etter å ha deltatt i bryllup).

1. rekke fra venstre: Frank Jon, Liv Sandvoll, Karin Guttormsen og Anna Edvardsen.

2. rekke fra venstre: Tormod Haugan, Ingvild Rogstad og Jan Olav Storelvmo.

3. rekke fra venstre: Solfrid Iversen, Edel Heggelund, Elise Richardsen, Eva Holmemo og Leif Henning Nordgård.

4. rekke fra venstre: Eivind Solvang, Johan Gulbrandsen, Randor Nordnes, Torunn Stenstad og Yngve Bersvendsen.

Fredag 12. juni startet vi med grilling i Straumen kl 19.00. Det ble en fantastisk start på klassetreffet. Med 8 grader og regn på forhånd var det nesten magisk at sola kom igjennom skydekket bare en time før vi fyrte opp grillen. Deretter kunne vi kose oss i kveldssol og midnattssol. Bildene taler for seg.

Til "Husker du?"